Jul 3, 2009

AMK KLgt LAWAN TETAP LAWAN


Kpd Saudara2 yang menghantar Komen tentang posting (Saya sebagai Ketua Penerangan AMK KLgt ingin memberi nasihat kpd anda kalau anda ada bukti seperti yang dinyatakan tlg buat laporan polis kami sedia hadapi kerana kami AMK KLgt tahu apa yang berlaku dan siapa yang membuat penyelewangan .

Dan jgn nak hina Penasihat kami , dia seorang pejuang yang ikhlas yang membela nasib rakyat yang tertindas . Apa yg anda tahu tentang beliau jgn nak FITNAH yang bukan2 tentang beliau . Demi kepentingan politik seseorang jgn nak jadi HERO atau PAHLAWAN dgn fitnah - fitnah yg tidak ada asas, saya ulangi sekali lagi kalau kamu semua ada bukti buat laporan polis dan kpd Biro displin parti .(Jangan Baling Batu Sembunyi Tangan)

Kita sebagai insan yang ada agama dan berpelajaran jgn lah kita guna kata-kata kesat biarpun kita tak suka pada seseorang dan ingat ALLAH sentiasa memerhati apa yang kita ckp dan tulis .


Kepada mereka yang belum faham atau buat -buat tak paham dtg lah ke pejabat AMK KLgt kami blh memberi fakta dan bukti . Sekian

Ketua Penerangan AMK KLgt.


No comments:

Post a Comment

good