Mar 2, 2009

Kpd Saudara yg Komen pd ( March 2, 2009 3:54 PM )

Kpd saudara yg suka komen yg bukan2 paham dulu apa yg kami (AMK KLGT) papar atau komen dlm blog. Bkn kami nak jahanamkan parti ini tapi kami nak tegur kesilapan pimpinan bahagian dan Yb K.Lgt atau yang bertanggungjawab.

Kami bkn yg gila kuasa seperti sesetengah org , dah menang baru nak tunjuk muka, baru nak kata saya ahli parti dan sebagainya.

Satu lagi perkara yang saya ingin menjelaskan di sini ialah jgn asyik salahkan saudara RAZAK yg konon nya racun pemikiran AMK KLgt. Kau org smua ingat apa, AMK tak dak akal nak fikir apa yg baik atau buruk? . Kpd smua ahli keADILan Kuala Langat, jgn lupa sumbangan dan kerja kuat saudara Razak untuk Parti, dan jgn asyik kata beliau keluar parti serta memfitnah beliau. Masa pilihanraya umum ke 12 beliau ceramah utk siapa? Beliau buat kerja utk siapa ? Utk Umno-BN ke ? Beliau kerja untuk PR (membantu membolehkan PR menang di dua DUN dan Parlimen ) jgn nak pertikai kan perkara itu. Klu ada org nak pertikaikan, tolonglah dtg berjumpa dgn AMK, kami blh jelaskan lagi dgn FAKTA .

Kpd saudara yg mengunakan nama AMK KLgt di ruang komen tlg jgn cemarkan nama tu . Kami tahu ahli-ahli dan AJK kami bknnya berfikiran seperti tu .

Dan kepada saudara yg komen, klu anda memang seorang anak JANTAN dtglah berjumpa dgn kami dan tunjukkan lah bukti atau fakta yg AMK KLgt ni gilakan kuasa dan pangkat, inilah pemikiran org2 yg rakus kuasa dan pangkat tak bleh nak ditegur sikit, klu tegur mereka akan kata kami proksi UMNO-BN, duri dlm daging dan sebagainya.

Kpd semua pembaca blog AMK KLgt, klu anda nak komen (SENARAI PERBELANJAAN BAGI DUN DI PARLIMEN KUALA LANGAT March 2, 2009 3:54 pm). mcm saudara yg buta politik ni lebih baik dtg jumpa dgn kami di alamat Vila Penawar Sungai Sedu Banting, kami blh jelaskan lg dan lebih teliti.

sekian.

Bendahari AMK KLgt

7 comments:

  1. wahai para commenter..jgn asyik nak comment yg tak betul...org ingat..
    jgn nak cabar kami..

    klu anak jantan dan sah datang jumpa kami bila-bila masa..

    kami beri tempoh seminggu dari skrg..
    kalau tidak tak sah anak jantan ini.

    kakakakakak...

    kami tahulah muslihat engkau org semua....

    ReplyDelete
  2. pang5 garang nak kata ;
    sebenarnya org yang kata Razak tu jelous sebab langsung Xda pengaruh dan rasa tergugat sebab aku dah tengkokan kat bomoh sapa yang komen teruk sangat pasal Razak tu..
    aku yang kat pang5 garang ni teruk bekerja dari dulu sampai sekarang pun tak sikit nak jadi ahli majlis tapi kalau YDP tu naklah.ok harap ahli majlis dan org2 yb parlimen tu insaf-insaflah korang tu orang baru faham2 jelah....

    ReplyDelete
  3. kepada mangkuk tingkat yg suka memfitnah dan membangga diri.cermin2 lah diri sendiri dulu sebelum nk kritik orang.gua selut bos ajak yg penyabar.TERUSKAN PERJUANGAN JANGAN PEDULI DENGAN BARUA2 YB,PIMPINAN BAHAGIAN KAMI AMK BAHAGIAN KUALA LANGAT SENTIASA MENYOKONG PENUH SAUDARA AJAK.KLU ADA YG X PUAS HATI BOLEH DTG BERSEMUKA DGN KAMI AMK YG SAH.NAIB KETUA AMK......

    ReplyDelete
  4. kenapa marah sangat kat razak. apa salah razak tu? blog ini amk punya. masaalah artikel ni, kalau dibaca betul-betul dah tentu mempunyai masaalah. amk perlu bawa dalam mesyuarat dan teliti untuk tindakan. bukan yang berkenaan untuk marah kpd razak.Apa yang saya faham beliau k.bhg dan dilantik olih amk sebagai penasihat amk.
    amk pula, perlu lebih tegas, kerana anda pemangkin masa depan.
    amk mesti beri laluan razak untuk menjelaskan pada semua orang.





    cak raya.

    ReplyDelete
  5. AMK kuala langatMarch 4, 2009 at 3:28 PM

    assalamualaikum...kepada pihak razak dan rakan2...pening bila dipikir kan perangai tuan2 ni...kami AMK kuala langat meminta pihak tuan supaya mengunakan satu pendekatan yang baik dan lembut untuk menyelesaikan maslah dlaman parti...bukan dengan memfitnah,membohong dan menjatuhkan maruah org..ini sampai jumpe bomoh ape cerita???ni kah contoh kepimpinan saudara razak...jumpe bomoh tu khurafat !!!kami AMK kuala langat menolak sebarang pembohongan dan fitnah yg d lakukan oleh razak n the geng...

    ReplyDelete
  6. kenapa takde comment dari org lain...tak abih2 org razak...erm naik bosan aku tgk...

    ReplyDelete
  7. tolong senarai kan jasa2 razak mase pilihanraya ari tu???aku yg duduk kat panglima garang ni tak kenal pun siapa razak ni...bagus ke org nye...???hensem ke??ade mcm tom cruise tak..agak2 kalau org tengok razak tu lembut tak ati org tu...aku nak kenal sgt le razak..sampai ade org yg sanggup ikut dia...dapat ape2 ke??lagi satu tolong bgtau kelayakan razak nak masuk balik parti keadilan rakyat...leh ke dia jadi ketua bahagian...sepanjang aku duduk kat kuala langat ape program dia dah buat???tak de pun...jgn nak byk ckp klu diri sendiri pun tak terurus...

    ReplyDelete

good