Mar 3, 2009

AMK Kuala Langat Mengiktiraf Sdr. Abdul Razak Sebagai Ketua Bahagian Kuala Langat Yang Sah

keADILan

Memandangkan banyak komen-komen yang cuba menghina sdr. Abdul Razak, kami AMK Bahagian Kuala Langat ingin menegaskan di sini bahawa kami mengiktiraf saudara Abdul Razak sebagai Ketua Bahagian yang sah dan penasihat AMK.

Kepada mereka-mereka yang tidak berpuas hati dengan apa yang kami nyatakan di sini, boleh berjumpa dengan kami. Kami tiada halangan untuk berjumpa sesiapa yang cuba mempertikaikan kenyataan kami ini.

Kami AMK Bahagian Kuala Langat bukan sehari dua duduk di dalam parti. Kami telah berkhidmat dengan parti ini dari tahun 1999. Kami kenal siapa yang orang-orang yang benar-benar berkhidmat untuk parti. Jangan sampai kami sebut nama-nama mereka yang cuba mengambil kesempatan duduk menjadi ahli PKR. Kalau sebelum ini tidak pernah bergerak dengan parti atau pun sebelum pilihanraya bekerja dengan UMNO.

Kami bukan mengugut tapi demi menjaga maruah kami yang tercalar disebabkan mereka-mereka yang cuba menangguk di air keruh. Kami ingin tegaskan di sini jangan cuba bermain api dengan kami. Kami tidak teragak-agak mengambil tindakan terhadap mereka-mereka yang cuba menghina sdr. Abdul Razak dan AMK.

Jangan cabar kami.....PEMUDA PANTANG DICABAR......

KETUA AMK KUALA LANGAT.

5 comments:

  1. kenapa marah sangat kat razak. apa salah razak tu? blog ini amk punya. masaalah artikel ni, kalau dibaca betul-betul dah tentu mempunyai masaalah. sdr ketua amk perlu bawa dalam mesyuarat dan teliti untuk tindakan. bukan yang berkenaan, untuk sesuka untuk marah kpd razak.Apa yang saya faham beliau k.bhg dan dilantik olih amk sebagai penasihat amk.
    amk pula, perlu lebih tegas, kerana anda pemangkin masa depan.
    amk mesti beri laluan razak untuk menjelaskan pada semua orang.





    cak raya.

    ReplyDelete
  2. anak jati kuala langatMarch 4, 2009 at 3:17 PM

    da le jgn nak berlakon le razak n the geng...kami penduduk Kuala langat tahu siapa dalang di dalam meruntuh kan kekuatan parti keadilan...nak jmpe kkorang???korang sape??nak suruh jumpe2 ni...PM ke????parti keadilan kuala langat ni bukan milik individu tau...dan bukan milik Yb ke azmi ke karu ke...parti keadilan kuala langat milik semua rakyat...paham!!!!jangan kerana duit semua pihak berpecah...dah le...

    ReplyDelete
  3. rahmat sungai buayaMarch 4, 2009 at 3:38 PM

    ni nak iktiraf2 ni ape cerita ni...dah le tak dpt sokongan dari akar umbi..razak jgk yg keluar parti mase ezam keluar dulu...aku tau le cara razak taip mcm mane kat blog ni..tak malu ke promote diri sendiri kat blog org???tlg le jgn kerana berebut kuasa org sekeliling jadi mangsa...cermin diri dlu sebelum mengkritik org lain...nape dia bubar bahagian kuala langat dlu???fitnah org..ingat ahli keadilan KUALA LANGAT tak bodoh!!!kami tau siapa yg boleh buat kerja..pengkhianat parti...org da tau siapa korang..korang yg tak dapat iktiraf sebagai ketua bahagian dan AMK...

    ReplyDelete
  4. anak jati kuala langat....Bahasa Malaysia SPM tak lulus ke...baca betul-betul..maksud AMK... mereka sedia berjumpa dengan sesiapa saje... bukan suruh kau datang jumpa mereka...bangang....

    macam ni ke pemikiran anak jati kuala langat...jangan buat malu orang kuala langat...bro...

    orang UMNO kut.......

    ReplyDelete
  5. Amk betanggungjawab dan ada alamat email. Kalau tak puas hati email pd kami apa yg terbuku dan jangan jadi barua pada orang tertentu. tim. Amk.

    ReplyDelete

good