Mar 2, 2009

SENARAI PERBELANJAAN BAGI DUN DI PARLIMEN KUALA LANGAT.

Sumber dari Pejabat Derah K.Langat.

Kalau dirujuk dan diteliti, apa komen rakyat Kuala Langat?
AMK Bahagian K.Langat mohon ulasan terperinci untuk rakyat K.Langat merasa lebih telus dibawah kerajaan P.Rakyat.
Dimana perbelanjaan dari bulan Januari, Febuari, March dan April ?
Banyak keperluan untuk rakyat K.Lgt perlu mengetahui, dan mesti diambil kira dengan terperinci.

BOLIH LAWAT DI WEB PEJ DAERAH K.LGT. PILIH PERUNTUKAN ADUN dan klik je.

1-Kawasan Pilihan Raya (klik sini) > PERUNTUKAN ADUN.

Pada masa yang sama, bolih juga melawat diweb tersebut. Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) PILIH WEB MDKLgt

Januari 2009

AMkeADILanKLgt.

4 comments:

  1. AMK kuala langatMarch 2, 2009 at 3:54 PM

    razak2 kau tu bekas ketua bahagian kuala langat tp tak abih2 nak racun orang...ko ni sembahyang taubat le..sembahyang pun tah kemana...nak nasihat org tak tgk dulu diri sendiri tu bagus ke x???ko nak jadi ahli majlis kan???hahaha ko g sambung blaja dulu biar bijak sikit...baru org lantik kau...ni tak abih nak kutuk org PKr sendiri...jaja kat blog org yg nama ko tu baik sangat..penduduk kuala langat tak bebal mcm kau..tau nak duit je..dlu ko jgk kluar PKr ikut si ezam tu...lps PR menang besar kat selangor...kau ngan org ko terhegeh2 nak datang balik..ni ape cerita...ingat kau sedang di perhatikan...org kuala langat da tak terima ko!!!pengkhianat PKr..

    ReplyDelete
  2. rahmat sungai buayaMarch 2, 2009 at 4:08 PM

    aku pun rase mcm tu gak...semua komen dlm blog ni anonymous??...nampak sangat org2 razak yg komen utk menjahanamkan parti keadilan rakyat...ejaan pun tak betul lagi..insaf le...dunia dah nak kiamat kot...

    ReplyDelete
  3. kenapa marah sangat kat razak. apa salah razak tu? blog ini amk punya. masaalah artikel ni, kalau dibaca betul-betul dah tentu mempunyai masaalah. amk perlu bawa dalam mesyuarat dan teliti untuk tindakan. bukan yang berkenaan untuk marah kpd razak.Apa yang saya faham beliau k.bhg dan dilantik olih amk sebagai penasihat amk.
    amk pula, perlu lebih tegas, kerana anda pemangkin masa depan.
    amk mesti beri laluan razak untuk menjelaskan pada semua orang.





    cak raya.

    ReplyDelete
  4. AMK kuala langatMarch 4, 2009 at 3:12 PM

    tak abih org razak jgk yg komen...tak de org lain ke yg layan blog ni...btl2 mcm langau la...

    ReplyDelete

good