Mar 28, 2009

AMK KUALA LANGAT AKAN BERSAMA DI 2 BUKIT PERAK DAN KEDAH.

MULAKAN KEMPEN PRK PERAK, KEDAH & SARAWAK DEMI MENEGAKKAN KEBENARAN, TUMBANGKAN UMNO!!! BUKTIKAN TAKTIK KOTOR UMNO TIDAK MEMATAHKAN SEMANGAT PAKATAN RAKYAT!!!TAKBIRRRR!!!!

KEMPEN PRK/PRU13



Warga AMK K. Lgt, petang ini akan bergerak ke Perak dan Kedah untuk membantu Pakatan Rakyat kearah kemenangan. Harapan AMK K.Lgt kepada warga pengundi-pengundi di 2 tempat berkenaan perlulah mengambil tindakan agar mengenali siapa pengundi terlibat, baik yang berada diluar kawasan tunaikanlah tanggungjawab untuk balik mengundi dan beri undi pada Pakatan Rakyat agar matlamat rakyat sampai kekemuncak tukar kerajaan pusat.


Insyal........ apa yang dihajati, perkara yang baik serta iklas akan Allah makbulkan.

AMK K.Lgt juga menasihati agar penyokong-penyokong Pakatan Rakyat yang tidak terlibat, tetapi ingin membantu Pakatan Rakyat kepada kemenangan, wajiblah melaporkan diri kepada urus setia bertanggungjawab di tempat berkenaan. Perkara ini perlu agar tidak menjadi keraguan pada mana-mana pihak.

Diingati juga pada pelancong-pelancong PRK yang datang untuk menyokong Pakatan Rakyat hendaklah bersopan dan menghormati arahan dari pihak petugas-petugas PR.

Paling penting semua yang hadir dapatlah membantu supaya perjalanan PRK berkeadaan terkawal dengan sikap waras dan murni. Tidak perlu terlibat dalam cubaan provokasi umno, hanya perlu setiap orang memainkan peranan dengan talipon bimbit anda sahaja.

APA PERLU ANDA BUAT untuk MEMBANTU? Jika ternampak sesuatu PROVOKASI berlaku yang kurang senang, hanya anda rakam video kamera atau ambil gambar dan lapor pada pihak urus setia untuk tindakan.


penasihat amkklgt

1 comment:

  1. datang ramai-ramai . bantu apa yang perlu.
    Rasuah dari umno ambil dan lapor kat Tan Sri Abdul Aziz terus. Sertakan bukti kukuh

    ReplyDelete

good