Dec 19, 2008

Siapa Sebenarnya Yang Dimaksukkan Oleh Saifuddin

Saifuddin Nasution memberitahu Dewan Rakyat semalam bahawa beliau mempunyai bukti lengkap perbuaatan rasuah seorang calon Timbalan Presiden Umno pada pemilihan parti itu Mac ini.

Saifuddin Nasution memberitahu Dewan Rakyat semalam bahawa beliau mempunyai bukti lengkap perbuaatan rasuah seorang calon Timbalan Presiden Umno pada pemilihan parti itu Mac ini.Siapakah calon Timbalan Presiden Umno itu?

Kenapa orang Muhyiddin marah pendedahan Saifuddin?

Pengarah Strategi PKR, Saifuddin Nasution memberitahu Dewan Rakyat semalam bahawa beliau mempunyai bukti lengkap perbuaatan rasuah seorang calon Timbalan Presiden Umno pada pemilihan parti itu Mac ini.

Menurut Saifuddin, beliau ada bukti di mana pertemuan tersebut diadakan dan berapa yang bakal diperolehi - RM500 seminggu serta tiket penerbangan dan penginapan hotel percuma.

Apa yang menyebabkan saya terkejut beruk ialah perihal orang-orang Tan Sri Muhyiddin Yassin yang mengamuk dengan pendedahan Saifuddin itu. Mereka mendakwa, orang yang dituduh oleh Saifuddin itu ialah Muhyiddin. Rasa tak percaya pulak sebab Muhyiddin selalu membuat kenyataan menentang rasuah. Kalau Muhyiddin tak rasuah, mengapa seorang ketua bahagian yang juga orang kuatnya mengamuk? Penin, penin dengan Umno ni. Ya ayyuhallazina Umno!

keADILan

No comments:

Post a Comment

good