Dec 19, 2008

SEMANGAT P 36



AMK K.Lgt ucap tahniah kat TV3 kerana menyiarkan berita pada jam 8 malam 18. 12. 08, kerana marahnya MB Terangganu ni. Ini lah cara TV3 menyiarkan maklumat telus pada rakyat. Kerana terlalu akur pada pemerintah zalim, ini lah jadi nya. AMK K.Lgt harap rakyat jelata, buatlah penilaian yang tepat. Bahawasanya TV3 adalah penyiar maklumat yang kebanyakan memutar belit fakta. Kebetulan berita hal MB ni adalah orang umno, maka terpaksa akur menyiarkan semula untuk pembetulan. Tapi macammana kalau berita tu, kepada Pakatan Rakyat? HAMPEH LE....

Buat pengundi K. Terangganu, fikir-fikirlah untuk memilih wakil rakyat anda pada PRK 17. 01. 09 nanti. Kita rakyat Malaysia rata-rata melihat berita TV3 ketika itu, kita boleh menilai sendiri apa yang dikatakan oleh MB tersebut. Beliau menyebut "saya tidak suka pada penyelewengan dan rasuah". Tahniah MB. Bagaimana pula kamu boleh bersekongkol dengan kelumpuk perasuah dan zalim?

DIHARAP PENGUNDI P36 KENA FAHAM, MAKSUD MB TU. PENGUNDI P36 KENA UNDI PADA PAKATAN RAKYAT, UNTUK KEKUATAN PAKATAN RAKYAT DIPARLIMEN. DIPARLIMEN MASIH TIDAK BOLEH BENDONG SELAGI ADA MP BN YANG KAKI PENGAMPU DAN MUKA RASUAH.

AMK. K.Lgt cabar pengundi P36, agar buat lah perubahan dengan satu noktah di kertas undi anda. Undi anda amat bermakna untuk 27 juta rakyat Malaysia. Pada pengundi muda turunlah mengundi awal pagi, agar dapat membantu pengundi veteran bawa keluar mengundi untuk memehak pada Pakatan Rakyat.


Peluang yang ada pada pengundi P36, adalah mewakili 27 juta rakyat Malaysia.


AMK K.Lgt berjanji INSYAALAH akan turun membantu pengundi-pengundi untuk kemenangan P36, seperti mana di Permatang Pauh.


PERINGATAN; Rakyat tidak suka MP lompat. Lebih baik MP yang dipilih oleh rakyat sendiri.

KITA JUMPA DI P36.

No comments:

Post a Comment

good