Sep 28, 2010

Setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution perlu mengakuai kelemahan JPP bukannya keluar kenyataan sebelum menyiasat apa yg berlaku di beberapa Cabang semasa MATC , AMK KLGT berharap agar beliau tidak menyalahkan pihak luar untuk menutup kelemahan JPP , kami berharap pihak atasan Parti keADILan Rakyat menyiasat punca sebenar kekecohan yg berlaku di beberapa Cabang terutama di Cabang KLGT


Kenyataan Saifuddin Nasution


Saifuddin mengesahkan AGM dan proses pemilihan di sekurang-kurangnya tujuh cabang terpaksa ditangguhkan kerana pelbagai isu, termasuk dakwaan perbuatan merosakkan kotak undi oleh orang luar.

Katanya, pihak parti telah mengenal pasti beberapa individu melalui rakaman video dan foto yang terlibat, yang didakwa terbabit dalam perbuatan vandalisme.

Perkara itu, tambahnya, mendorong kepimpinan parti mempercayai kemungkinan ada anasir yang mahu mensabotaj bagi mencemarkan imej PKR.

Bercakap dalam satu sidang akhbar hari ini, Saifuddin berkata, mereka memecah membuka kotak-kotak undi, menabur kertas undi dan beredar.

petikan dari Malaysiakini

No comments:

Post a Comment

good