Aug 28, 2009

Kenapa Tiada Tangkapan Di Buat Oleh Polis

Biadap dan Kurang Ajar..!!!











Sekumpulan penduduk bahalol@tolol Seksyen 23 Shah Alam dengan beberapa NGO Upahan mengarakkan kepala lembu dalam satu demonstrasi haram di bangunan Setiausaha Kerajaan Selangor.
Kira-kira 50 orang yang membentuk jawatankuasa bertindak penduduk seksyen itu berkumpul di masjid negeri, beberapa ratus meter dari bangunan tersebut di Shah Alam, selepas solat Jumaat tadi.
Hanya kira-kira 10 anggota polis hanya memerhati dan mengawal keadaan sekitar kawasan tersebut.
Selepas kepala haiwan itu diletakkan di depan pintu, seorang malaun dikenali sebagai Ibrahim Sabri tampil terpekik terlolong.

Dalam perkembangan berkaitan, dinding kawasan luar pejabat YB Rodziah, ADUN PKR bagi Batu Tiga, yang terletak di Seksyen 23 telah diconteng dengan perkataan merah “Khalid, Rodziah pengkhianat bangsa” serta “jangan main gila” dan perkataan hijau pula “jangan main api”.
Khalid, seperti kenyataan di blognya hari ini, menyalahkan penyokong Umno atas perbuatan tersebut dan menggesa mereka membasuh sendiri dinding tersebut.
“Kalau Umno tahu malu, basuh sendiri dinding yang diconteng,” katanya.
“Walaupun mereka (Umno) menafikan tetapi saya tahu ini kerja mereka. Ini semua permainan politik Umno,” katanya.
“Saya juga meminta Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) dan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) biarkan sahaja tulisan itu di situ kerana kita tidak ada masa untuk membuang dan membersihkan kerja bodoh yang dilakukan mereka.”