Aug 30, 2009

AL-QURQN TIDAK MENGAJAR KELAKUAN BIADAP

Kepala lembu yang berdemo Jumaat lepas tesentot telok-telok depa selepas tindakan bangang dikutuk secara sebulat suara oleh semua orang, baik ameno yang belakun, mahupun PR.

Ketua lembu yang nak jadi ‘hero Islam’, yang kebetulan nama nak sama dengan TPM ‘hero Melayu’, berpusing2 menjawab dan menafikan soalan berkaitan siapa yang membawa kepala lembu pada hari tersebut.

Ketua lembu-lembu kata dia tak tau. Pada hari 50 orang penyokongnya berdemo, sms telah bertebaran, dan juga di Facebook menyatakan ada perhimpunan dianjurkan bersama kepala lembu. Pada waktu demo itu juga, ketua lembu ini menyatakan bahawa tidak akan berganjak walau seinci. Sanggup bermandi darah bagai.

Gambar di media juga memaparkan depa menjinjing kepala lembu, menyepak, dan menghina kepala lembu dengan kaki, meletakkannya di hadapan pejabat kerajaan, dan meninggalkan kepala lembu yang masih berdarah tu kepada MB dan YB di situ.

Sehari selepas kejadian berlaku, kutukan serta kemarahan umat membara terhadap tindakan lembu-lembu ni, tiba-tiba semua lembu-lembu demo ni tak tau dari mana kepala lembu tu datang! Klik je...