Jul 18, 2009


SPRM Dan PDRM Main Taik ..!

Kecohnya hari ini dalam kematian mendiang Teoh yang dijumpai terjatuh kononnya. Di mana-mana saja orang bercerita tentang perkara ini.

Malah dalam pada tu ramai yang mempertikaikan kerja mudah Polis seolah-olah mahu cepat menutup cerita dengan berkata korang baca sini. Mudahnya kerja Polis ye... Cuba kalau anak Najib yang kena begitu agak-agak korang macam mana corak siasatan polis ye.. Naruto ingat silap-silap kalah CSI New York dia punya analisis kes.. memang hamlau kerja Polis ni.

Ramai rakyat percaya tindakan Polis dan beberapa Jabatan Kerajaan yang tidak bersikap teluslah adalah punca segala kerosakkan di Malaysia ini. Ni nak beri apa KPI diorang ni Najib ooi..! Kalau Tak betul maka Naruto mahu mengajak kengkawan membaca Artikel dari Malaysia Today sendiri.. Patutlah Seluar Teo terkoyak seolah-olah direntap. Bayangkan Teoh jatuh terhempas dari tigkat 14 dan tiada halangan pun, jadi dimananya dia tersangkut..? Bacalah kisah lanjut tersebut.. Memang puak-puak UMNO dan BN ni perlukan kejatuhan yang menghinakan mereka.Bacalah kisah tersebut.


Kejadian sebenar sebelum Teoh terjatuh..
oleh Raja Petra

Semuanya telah diberitahu lebih awal. Amaran demi amaran diberikan tetapi tidak dipedulikan kerana yang memberi amaran ialah Malaysia Today. Malaysia Today dianggap bukan sumber maklumat yang sah. Malaysia Today dianggap penyebar khabar-khabar angin dan cerita-verita karut.