Jul 19, 2009

Kerajaan PR Selangor Bakal Tumbang 2 September 2009!

Apa yang berlaku kepada Teoh merupakan salah satu tindakan SPRM yang tersilap langkah. SPRM begitu terdesak untuk melakukan kerja-kerja menumbangkan Selangor dibawah arahan Najib..yang mahu memastikan bahawa Selangor akan tumbang sebelum 2 September 2009.

Serbuan ke pejabat exco kerajaan Selangor dilakukan oleh SPRM. Beberapa exco telah disoal siasat, konon disyaki salahguna peruntukan.

Setiausaha politik seorang exco telah mati secara misteri yang disahkan sebagai mati mengejut. Keesokannya tangkapan ke atas penyimpati mendiang dilakukan termasuk 2 YB.

Semua ADUN PR, termasuk MB Selangor, akan disiasat dalam masa terdekat. Tiga minggu lepas, empat ADUN PR, khabarnya dipujuk supaya menyertai BN.

Ini adalah babak-babak permulaan Konspirasi Tertangguh untuk menjatuhkan kerajaan PR Selangor. Kita tunggu dan lihat babak-babak seterusnya.

p/s: umno/najib/muhyidin/sapa2 yang terlibat, buat lah sesuka hati anda...lagi rakyat akan membenci...selamat meniti hari2 terakhir melakukan kezaliman...PRU13 pasti umno akan bungkus!!! rakyat sudah benci dan muak terhadap anda!!