Jun 11, 2009

Shaharuddin dan Abdul Razak bersua muka dgn Tim. Presiden untuk kata putus status kemelut di Bahagian keADILan K.Llgt.

Pada 4 Jun lalu, sdr Khairul disambut kedatangan beliau dipejabat AMK K.Lgt dengan perbincangan muktamat. Beliau datang untuk meleraikan permasaalahan yang telah digembar-gemburkan oleh NorAzmi dengan fitnah yang tidak munasabah terhadap AMK K.Lgt serta sanggup mengorbankan dgn fitnah kpd sdr Abdul Razak, tanpa merasa malu dan tidak berperinsip.

AMK K. Lgt amat komited dengan perjuangan DSAI, yang merasa iklas untuk menuju kearah perjuangan menentang kezaliman dan menegakkan keadilan.

Beberapa laporan polis untuk tindakan parti dan berbagai surat telah dihantar kepihak atasan parti, untuk tindakan parti maka pada hari ini 11 Jun 2009 jam 3 ptg, akan menjadi kenyataan. Telah dipersetujui untuk berhadapan dengan Tim. Presiden sebagai Pegawai Tindakan Disiplin Parti. AMK K.Lgt mengharapkan kekusutan menjadi penyelesaian yang adil dan muktamat.

Oleh itu AMK K.Lgt, terima keputusan yang selama ini sememangnya dinantikan. AMK K.Lgt merasa tidak gentar untuk berjumpa dengan sesiapa yang berwajib untuk menyelesaikan kemelut yang selama ini menjadi kontraversi yang dilakukan oleh kumpulan NorAzmi dibahagian K.Lgt.

Seluruh jawatankuasa AMK K.Lgt dan mejoriti ahli jawatankuasa Bahagian, menyokong penoh Ketua AMK K.Lgt 2007-2010 sdr Shahharuddin serta sdr Abdul Razak sebagai Ketua Bahagian 2007-2010 dikembalikan semula jawatan untuk berkhidmat dengan parti. Sebagaimana yang kami kenali, beliau amat komited dengan penuh tanggungjawab untuk parti dan masyarakat.

Slogan AMK K.Lgt " MEMBUJUR LALU, MELINTANG PATAH"

Oleh itu AMK K.Lgt tidak lari dengan perinsip;
Jangan kau sangsi kemana arahmu,
Jangan kau ragui keyakinanmu,
Langkahmu tidak sumbang,
Yang zalim perlu ditentang.


keADILan K. lgt.

1 comment:

  1. saya merupakan ahli pkr JDM kanchong darat timur merangkap setiausaha sementara AMK kanchong darat timur mewakili ahli JDM dan AMK kanchong darat timur menyokong sepenuhnya saudara shaharudin dan abdul razak

    ReplyDelete

good