Jan 1, 2010

UCAPAN PERUTUSAN 1431H. DAN 2010M.

UCAPAN PERUTUSAN 1431H. DAN 2010M. JAWATANKUASA AMK CABANG K.LANGAT.

Seluruh warga Jawatankuasa AMK Cabang Kuala Langat mengambil kesempatan mengucapkan selamat menempuh tahun baru 1431Hijrah yang telah melalui 15 hari lepas dan kini 2010 dengan azam agar lebih baik dari tahun lalu. Sebagai rakyat Malaysia yang masing-masing beragama, tekadkan dengan satu azam untuk perubahan kepada nilai murni untuk negara Malaysia yang lebih bermaruah, maju dan aman makmur.

Memandangkan dalam kesukaan menyambut alaf tahun baru, kita sebagai rakyat dikejutkan dengan kenaikan harga gula sebanyak 20 sen setiap sekilo sebagai hadiah tahun baru, amatlah menyedihkan dan diterima dengan keputusan menteri pemerintah zalim.

Kita sebagai rakyat Malaysia kuatkan dengan azam agar PRU13 nanti akan menjadi kenyataan kepada perubahan dengan kerajaan baru , yang bernama Kerajaan Alternatif Pakatan Rakyat. Tekadkan pada diri masing-masing untuk perubahan.

Dan diingatkan agar memertabatkan dengan slogan DSAI “Demi Nasib Anak-anak dan Generasi Akan Datang Teruskanlah Perjuangan”. Dengan kata-kata itu jika dihayati dengan teliti, maka kekuatan untuk berazam lebih mendalam untuk perubahan dan menjadi kenyataan.

Buat warga Kuala Langat, Jawatankuasa AMK Cabang Kuala Langat menyeru agar lebih bersemangat memperjuangkan hak rakyat dengan adil dan bersama-sama menjayakan setiap MES dari kerajaan Negeri Selangor, agar matlamat kerajaan menjadi kenyatan kepada rakyat.


Berazam Itu Penting Untuk Maju.