Dec 22, 2009

ZAHID HAMIDI!!!!!!!!!!!!!!!
SIAPA MENTERI BERKENAAN PADA 2007???


BERPENDIDIKAN ISLAM, CAKAP TERANG-TERANG................

. Aku punya suka ler!! Lorat Perakkkk.............

Apa ke gilernya enjin jet pun boleh hilang dari tempat yang dikawal ketat. Dengor ceriter, harganya RM50 juta. Sapa punya kerja giler?? Ini pasti kerja orang 'dalam', sebab.. bukan senang nak bawak benda Allah tu keluor. Orang 'dalam' yang mana satu ya?? Yang berpangkat cokia atau yang di atas tu??

hilang pada 2007? tapi baru sekarang heboh. Tup-tup, khabornya enjin tersebut udah leboh dijual dan kini berada di AS. Aaaiiikk... pelik, macam mana boleh jadi macam tu??

Siapa dia yang pernah jadi Menteri Pertahanan antara 2007-2009?? Pasti yang kena jawab ialah Tuan Haji Zahid Hamidi , Menteri Pertahanan terkini. Siasat jangan tak siasat... Siasat hingga ke akar umbi. Jangan ada hanky panky sudah ler!! Atau... apakah lagu ' Bangau Oh Bangau' akan berkumandang ke udara gara-gara kehilangan enjin jet pejuang ini?

Satu hal lagi yang membinggungkan adalah.... apa ke heinya security di TUDM loose sesangat. Kalau isi perut jet pun demer tak boleh nak jaga keselamatannya, macam mana nak jaga keselamatan negara?? Habih ler kita komer!!

So.. ini sebenarnya, isu keselamatan negara. Bukan kecik anak punya perkara. Tuan Hj Zahid Hamidi kena bertanggungjawab. Isu yang ada kaitan dengan keselamatan negara ambil sambil lewa. Ada juga yang cadangkan supaya satu Suruhanjaya Siasatan DiRaja ditubuhkan untuk menyiasat kes kehilangan perut jet pejuang ini. Itu aku setuju sesangat. Siasat dan ambil tindakan terhadap mereka yang bertanggungjawab. Jangan pulak jadi macam kes si Lingam Korek-Korek-Korek, sudah ler.

Ini kes serius... Tn Hj Zahid Hamidi kena peka sikit. Jangan asyik nak menjadi lanun jer. Mentang-mentang ler masa merampas Perak dulu dia jadi orang kuat kepala lanun, la ni... dia pula sibuk nak merampas jawatan Pengerusi Barisan Nasional Pulau Pinang daripada Gerakan. Itu pun nak berebut!! Ater, memang dasar lanun.... sesama demer pun nak rampas merampas jugak.

Woit..!!! Baik ler kamu uruskan 'rampasan senyap' enjin jet pejuang yang udah hilang dan udah kena jual itu. Ada jugak paedahnya!! Ingat.... jangan menyanyi lagu 'Bangau Oh Bangau' lagi. Udah jelak aku mendengornya!!

Sumber gambar: de'anje online