Nov 30, 2009

BTN BUKAN KEMPIN POLITIK UMNO, BAGAIMANA PULA TAHANAN ISA DI KEM KEMUNTING?

Hanyar tak nak bincang pasal ISA. UBN buat kerja salah lagi. Pemimpin UBN lebih teruk dari Chin Peng. Chin Peng mengepalai pembunuhan mengakibatkan hilang nyawa dan mati. Siapa mengakibatkan kumpulan Chin Peng mengganas? Bacalah sejarah yang sebenar.

Pembangunan Insan amat perlu pada setiap negara yang mengamal demokrasi. Berbeza pula dengan UBN terhadap rakyat semasa masih memerintah. UBN mengujudkan BTN dan kekalkan ISA adalah sebagai tembok untuk mempertahankan pemerintahan yang makin lama makin korap.

Baru-baru ini kerajaan Selangor mengambil tanggungjawab supaya yang berkaitan, jangan terlibat menghadiri program BTN. Kerana BTN adalah penghasut serta memecah belah kepada Kerajaan PR dan merosakkan minda.

Semalam secara rambang, Hanyar menemui orang-orang yang pernah menghadiri program BTN, Kebanyakannya dari kalangan guru, kakitangan awam dan pelajar U, 90% mengatakan program itu untuk membunuh minda supaya menilai yang baik kepada buruk dan samalah seperti menghasut kami untuk membenci pembangkang. Klik seterusnya