Jul 7, 2009

Jgn Cabar Kesabaran AMK KLgt



Kpd semua pengampu2 Dollah jgn nak tunjuk garang dgn komen - komen yang tidak berasas. Klu hang semua anak jantan jgn guna nama samaran utk hantar komen . AMK K.Lgt berani kerana benar apa yang kami masukkan dlm blog adalah perkara yang benar dan ada kesahihan klu hampa semua nak tunjuk lagak dtg lah ke pejabat atau telefon kami sedia jumpa dgn sesiapa saje bkn mcm kau org yang bacul tunjuk garang di komen . Saya ulanggi sekali lagi jgn nak cabar kesabaran kami.

Pembodek Dolah mintak penasihat kami debat dgn Dolah tak payalah. Tanya dgn Dolah, masa kat batu10 tahun lepas, dia tak boleh jawap soalan penasihat kami, lepas tu blah mcm tu je nak debat dgn orng mcm tu buang masa.

Pengampu dolah tulis lagi kat komen AMK K.Lgt, dolah ini lah yang membela nasib pekerja - pekerja kilang yang tertindas di Malaysia. Kpd si bodoh yang hantar komen tu saya nak tanya knp dolah ni tak datang membela nasib pekerja kilang papan kat Sungai Sedu, dolah lupa ke yang kawasan Sungai Sedu di bawah kawasan PARLIMEN dia.

Hang yang syok ka dolah tolong jawap. Tolong jawab sebagai anak jantan. Guna Email.

AMK KLgt bersuara kerana kami bkn nak jawatan atau untuk memburukkan seseoarang. KEADILAN ada prinsip perjuangan, tak betul kena tegor dah tak boleh ubah juga tiada cara lain lagi.

Kami sakit hati dan berasa kecewa dgn pemimpin yang rakyat pilih di PRU12 tiada menjadi kenyataan pada mereka.

Kpd pengampu2 dolah di mana anda semua pada masa kempin PRU12? Kami tidak pernah nampak, mungkin buat kerja dgn umno-bn, sekarang nak jadi hero untuk rosakkan parti KEADILAN? Lps dah menang anda pula nak tunjuk lagak dgn kami .
Bro, kami ni dari masa BN memerintah dah banyak kami laluai , kamu ni semua cendawan yang baru tumbuh jgn nak ajar kami .

Jgn nak pertikai pasal AMK KLgt bubar pada 2007. Kalau anda ada keraguan lagi tlg baca buku perlembangan parti KEADILAN dan jgn ikut je apa anda dengar dari pemimpin tak sedar diri itu. (pembodek dan termasuk Dolah adalah pengkianat parti KEADILAN)

Anda nak buat blog The Real AMK, dialu-alukan.


Kami AMK KLgt ingatkan sekali lagi, prinsip kami "membujur lalu melintang patah" Tetap kami perjuangkan hak rakyat.

Kami AMK KLGT LAWAN TETAP LAWAN untuk menegakkan keadilan.

Ketua Penerangan AMK KLgt.

10 comments:

  1. salam...HAHAHAHAHAH adoi3....amk klgt jgn wat lawak..1 shj sy nk tnye knape kamu tdk approve komen yg dhantar KENAPAAAAAAAAAAA????kenapa..
    kerana kamu tkt...tkt pd kebenaran..tkt rakyat k.langat tahu anda yg brsalh anda PENGECUT..kamu hntr komen kamu yg approve kahkahkah kamu jgn jd seperti badut sarkas..sy cbr kamu approve kn komen2 yg dihantar...yg hentam yb dolah amk sndri bkn pelawat2 blog nie..PAKU DULANG PAKU SERPIH MENGATA ORG AMK KLGT YG LEBIH3..sy CABAR kamu tunjuk kn kumen2 trsebut...SY CABARRRRRRRRRR!!!!!!!didunia kamu trlepas di akhirat kelak akn diberi balasan..ingt allah x pnh mnipu hambanya!!!!!!allah mengetahui segalanyaaaaaaaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. salam...HAHAHAHAHAH adoi3....amk klgt jgn wat lawak..1 shj sy nk tnye knape kamu tdk approve komen yg dhantar KENAPAAAAAAAAAAA????kenapa..
    kerana kamu tkt...tkt pd kebenaran..tkt rakyat k.langat tahu anda yg brsalh anda PENGECUT..kamu hntr komen kamu yg approve kahkahkah kamu jgn jd seperti badut sarkas..sy cbr kamu approve kn komen2 yg dihantar...yg hentam yb dolah amk sndri bkn pelawat2 blog nie..PAKU DULANG PAKU SERPIH MENGATA ORG AMK KLGT YG LEBIH3..sy CABAR kamu tunjuk kn kumen2 trsebut...SY CABARRRRRRRRRR!!!!!!!didunia kamu trlepas di akhirat kelak akn diberi balasan..ingt allah x pnh mnipu hambanya!!!!!!allah mengetahui segalanyaaaaaaaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  3. AMK JGN LA BERSIFAT SEPERTI MANUSIA TIDAK BERAKAL...AMK TIDK ADA BUKTI MENUDUH SJ PANDAI...YB DOLLAH ORG YG BTOL,JUJUR,IKHLAS,AMANAH...ALLAH MAHA BESAR...AMK SUDH SAKIT PERGI LA JUMPA DOKTOR,AMK LEBIH BAIK MASUK TANJUNG RAMBUTAN BYK LG KEKOSONGAN ADAKAH AMK BERMINAT????INGAT HUKUM MENFITNAH ITU APA BALASANNYA..ALLAH MAHA BESAR...KAMI RAKYAT KUALA LANGAT SENTIASA MENYOKONG YB DOLLAH DIMANA JUA BELIAU BERADA WLU APA JUA KEADAAN BELIAU...KAMI DOAKN YB DOLLAH DIRAHMATI ALLAH...AMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN...

    ReplyDelete
  4. wakil2 AMK selangorJuly 9, 2009 at 1:21 PM

    hahaha penakut...cakap je lebih..pergi jumpe YDP konon...masalah sampah da settel da le..tapak baru pun da dapat..exco roonie liew da bg green light..korang tu je yg lembab..hahahah..berdebat pun takot..penasihat korang tu da kuar parti..aku ade lagi simpan email yg dia umum kuar parti tu..bila menag je pilihan raya..si razak tu nak tunjuk dia le yg wira..butuh la..aku cabar korang pergi report kat sprm da buat ke belum?????bodoh nmpk sangat korang wat cte...hahahahaha..kalau korang takut nak pergi jumpe anwar ke atau MB ke???pergi report kat ketua AMK..saudara iskandar tanye AMK korang tu sah ke tak..pergi r jumpe dia..(Kami AMK KLGT LAWAN TETAP LAWAN untuk menegakkan keadilan.)hahahaha ayat ape tu??pergi r report SPRM psl dolah nye kesalahan...pasal pekerja tu pergi le ko tanye pekerja2 malaysia..jgn sungai sedu je yg korang g tanye...bodoh bukak minda tu skit..jgn berpikiran sempit cam penasihat korang tu..razak oh razak..kita ni islam jgn gaduh2 k..

    ReplyDelete
  5. weh korang jgn pakai nama AMK kuala langat lagi la...pki nama budak suruhan razak..buat malu parti je..tuduh2 org secara melulu..

    ReplyDelete
  6. dolah tu pengkianat parti keadilan??? kenapa dolah masih menjadi kepercayaan DSAI untuk memegang jawatan timbalan perhubungan negeri selangor sampai sekarang???dan kenapa dolah dipilih menjadi pengarah pilihanraya selangor jika ada sebarang pilihanraya kecil berlaku???mengapa itu semua masih berlaku lagi jika dolah adalah pengkianat PKR???kenapa masih ramai pekerja semalaysia megkagumi dolah semasa dolah berdebat di parlimen berkenaan isu perkerja...dan mengapa dolah tidak putus2 mendapat tawaran ceramah mengenai isu pekerja di seluruh semnanjung malaysia..saya adalah antara pekerja yg telah di bela oleh saudara yb abdullah sani semasa berkerja di kelab golf diraja selangor..pengorbanan beliau saya sgt2 hargai..dan apa yang AMK ceritakan ini saya rasa mesti ada yang tidak kena..anda semua ingin kan jawatan dan projek2..tapi tidak dapat..saudra AMK insaf la..tumpu kan kepada ibadah saudara yg belum cukup tu..amin............

    ReplyDelete
  7. AMK kuala langat jgn fikir rakyat skrg mudah ditipu dengan kerja bodoh amk...semua komen2 yg ada dlm blog ini adalah drpd kalangan amk sendiri bkn pandangan drpd rakyat...jgn buang masa buat kerja2 menfitnah...amk tahu hukum yg akn diterim kelak..sy sebagai rakyat kesal dengan sikap amk yg membuat rakyat fikir amk klgt bodoh..jgn lah amk klgt membodohkn diri lagi sedar2 lah kami rakyat k.langat tdk bodoh utk ditipu..mmg YB TUAN ABDULLAH SANI bkn ank jati k.langat tapi beliau seorang yg amat ikhlas dan bertanggungjawab beliau menjalan kn tugas untuk rakyat bkn shj di k.langt tetapi di seluruh malaysia...sy terharu mendapat seorang pemimpin yg TERBAIK seperti YB TUAN ABDULAH SANI...kepada YB TUAN ABDULLAH SANI sy dan rakyat2 k.langt akn terus berdoa utk kejayaan YB yg sentiasa jujur dan amanah semoga allah melindungi YB drpd penjahat2 seperti AMK KUALA LANGAT..mereka telah menfitnah YB..mereka akan mendapat balasan yg setimpal...YANG TERBAIK YB TUAN ABDULLAH SANI KAMI BERBANGGA DENGAN ANDA!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. berani krn benar(BKB(July 9, 2009 at 4:37 PM

    AMK KLGT adakah kalian penakut + pengecut nk paparkn komen2 yg benar!!!
    tunjuk kn la kami rakyat mahukn kebanaran jgn nk bodoh kn kami..kami x sebodoh kalian..tunjuk kn PENGECUTTTTTTTTTT..menggunakan bahasa yg kesat adakah ini cth yg kalian katakn nk bela rakyat..kalian yg x betul..betul kn la diri kalian...kami menunggu kalian paparkan semua komen...jgn2 komen yg hentam yb abdullah sani kalian yg type sendiri kemudian approve al maklum la nie kn blog kalian...kami rakyat tdk BODOH!!!!
    kalian yg mencerminkn diri kalian seperti manusia yg x punya akal...
    AMK KLGT FITNAHHHHHHHHHHHHHHHHHH HAMBA ALLAH IAITU YB ABDULLAH SANI YG TDK BERDOSA!

    ReplyDelete
  9. AMK YG X ABES2 NK FITNAH YB ABDULLAH SANI KLU BENAR APA YG AMK KATAKN SILA LAH PERGI SPR SEKARANG JUGA!!!!!!
    JGN JADI PENGECUT!
    MENFITNAH SAHAJA PANDAI....JGN NK TUNJUK BAGUS DEKAT BLOG INI...MENGUTUK JEA 24JAM...HATI AMK KLGT SGT2 BUSUK!MENFITNAH HAMBA ALLAH YANG BERNAMA ABDULLAH SANI YG TIDAK BERDOSA,MUNGKIN AMK KLGT MENDAPAT KEPUASAN DI DUNIA DGN MELAKUKAN KERJA2 TERKUTUK INI DI AKHIRAT KELAK YG BERSUBAHAT DGN AMK KLGT AKAN MENDAPAT BALASAN YG SETIMPAL INGT LAH BALASAN ALLAH....BERTAUBAT LA WAHAI AMK2 KLGT SEKALIAN...

    ReplyDelete
  10. Kata pembela nasib pekerja di malaysia tapi kalah di pemilihan MTUC
    apa cerita ni. jgn lah dok syok mengampu je sedarlah kit

    ReplyDelete

good