Jul 10, 2009

KEPADA SEMUA PELAWAT SESAWANG BLOK AMK K.Lgt....

Kami telah menyiarkan semua komen-komen yang telah dihantar pada blok komen AMK K.Lgt. dAN telah di teliti DENGAN mendalam, semua Ajk AMK K.Lgt bersetuju berbuat demikian atas permintaan penghantar komen untuk paparan. Selama seminggu kami menyiasat siapa angkara komen tersebut, dan telah diketahui. Semuanya datang dari orang suruhan dolah yang sebelum ini tidak pernah kerja untuk Parti Keadilan Rakyat(keADILan) . Malah mereka adalah orang buangan dari umno dan PAS. Mereka yang berkepentingan jawatan dalam parti yang lalu dan tidak terpilih.

Tidak perlu kami menyebut nama mereka. Sepatutnya mereka tampil kehadapan untuk mengenali diri dan belajarlah untuk berpolitik dengan sihat.

Kami Ajk AMK K.Lgt tidak buat kerja bodoh untuk melemparkan fitnah pada seseorang kalau pokok tidak bergoyang.

Sdr yang menghentam penasihat kami, tolong datang ke pejabat pusat dan minta semakan laporan yang telah sampai ketangan Setia Usaha Agong. Dan bolehlah buat komen.

Lebih 5 komen kami tidak dapat siarkan kerana perkataan itu adalah tidak sihat untuk dibaca.(mencarut)


UNTUK LEBIH LANJUT LAGI DATANG KE PEJABAT KAMI DAN BOLEH DENGAR SENDIRI RAKAMAN SUARA NORAZMI TERHADAP SALAHLAKU YB TUAN KAMU ITU SERTA SALAH LAKU KAMU SENDIRI TERHADAP PARTI KEADILAN RAKYAT.


No comments:

Post a Comment

good