Jun 26, 2009

Umno Mainkan Isu Perkauman Utk Politik Mereka

Kpd Saudara saudara yang berbangsa MELAYU jangan termakan dengan isu perkauman yang cuba di bangkitkan oleh Umno setelah mereka berasa kepercayaan terhadap parti itu sudah mula hilang(Melayu boleh hilang kuasa- Hishammuddin utusan malaysia 26.06.2009)

Umno pada hari yang kuasanya semakin tergugat cuba memainkan isu perkauman bagi meraih simpati orang MELAYU di samping mahu mengalih perhatian rakyat tentang KEZALIMAN mereka
selama ini.Mereka cuba memainkan isu kerajaan perpaduan PAS dgn Umno sebagai modal untuk PRK Manik Urai dgn mengatakan perpaduan di kalangan orang Melayu terpadam apabila pemimpin Pas berjaya dihasut oleh pemimpin-pemimpin DAP.

Knp sekarang mereka berkata perpaduan di kalangan orang MELAYU terpadam .Sudah lupa kah mereka apa yang depa buat pada DSAI menzalimi beliau dgn tomahan dan fitnah,bukan kah beliau seoarnag berbangsa Melayu . Apa yang mereka buat di PERAK sehingga seoarng menteri besar yang sah di halau keluar dari pejabat dan dari rumah menteri besar bukankah beliau seoarng yang berbangsa melayu kenapa pada masa itu mereka tidak bercakap tentang perpaduan MELAYU.

Merobohkan rumah setinggan di Johor pada awal tahun ini yang kebanyakan nya yang berbangsa MELAYU kenapa mereka tidak ingat tentang perpaduan MELAYU dan ada banyak lagi kezaliaman Umno terhadap bangasa MELAYU tetapi demi kepentingan politik ,mereka berlakon sebagai sebuah parti yang betul-betul berjuang untuk bangsa.

Saya sebagai Ketua Peneranggan AMK Cabang KLGT merayu kepada kawan-kawan agar tidak terpedaya dgn helah atau muslihat PERKAUMAN mereka . Kita sebagai satu Bangsa Malaysia mengeratkan lagi perpaduan di antara satu sama lain dan menyokong Pakatan Rakyat yang memperjuangkan KETUANAN RAKYAT .

Sekian

No comments:

Post a Comment

good