Feb 15, 2009

RAKYAT KUALA LANGAT TAK KENAL MP KUALA LANGAT KE...

Malam Semalam di Kuala Langat Pakatan Rakyat mengadakan Majlis Sambutan Tahun Baru Cina di Jenjarom...Apa sudah jadi MP Kuala Langat...Kehadiran beliau hanya disambut di kalangan kaki bodek dan kaki kipas. Dengar kata Rakyat marhaen buat selamba aje.

Apa yang sudah beliau lakukan di Kuala Langat sehingga rakyat macam tak kenal YB.

Kita harus ingat, kita datang ke tempat orang jangan sombong dan bongkak...Hormat orang-orang tempatan Kuala Langat. Jangan cantas orang sesuka hati. Walau sehebat mana pun YB, ingat undi pada YB datang dari warga Kuala Langat.

Kami bukan nak buruk-burukkan YB... Ini nasihat...

Kami tahu YB memang hebat...rumah besar, kereta besar...maklumlah dapat peruntukan potongan cukai dari kerajaan...tapi tanggungjawab jangan lupa...Janji kepada rakyat kena tunaikan...Masalah rakyat kena selesaikan...

OK lah YB...Teruskan tanggungjawab anda sebagai YB...Jangan sampai rakyat tak kenal YB sudahlah...

AMK Kuala Langat...

7 comments:

  1. Harap orang K.Lgt tak akan layan untuk yb gila ni bertanding penggal akan datang.Untuk Pengetahuan mana2 Parlimen, jng terima yb P112 K.Lgt. kalau yb ini berhijrah ditempat anda.
    Datang K.Lgt bolih siasat.
    Harap maaf amk jika saya tumpang memengelirukan amk. Pasal saya menyesal undi yb ni...
    DSAI turun padang siasat sama untuk terima calun akan datang, agar kerajaan akan datang jadi kenyataan.
    Pemandu DSAI pun mengeluh pasal yb ni .

    ReplyDelete
  2. Kalo betui kome udah tahu buat, kome tanggungler sesalan tu. Jangan harap keme ndak terima kome balik. Camniler .. kome buangler status YB tu. Pulangkan balik pada rakyat. Mungkin yang ni boleh tolong kome kurangkan sesalan ... sekurang2nye ada juge pekdah sebelum mati

    ReplyDelete
  3. Apa masalahnya dgn AMK Kuala Langat ni. Nak kata Angkatan Muda keadilan tak juga sebab depa tulis Anak Merdeka Kuala Langat. Napa tak letak je Angkatan Muda Keadilan. Kenapa? tak Berani? Mesti ada sesuatu yg tak kene ni. Lepas tu tak de keje lain asyik salahkan YB P112 K.Lgt & lain2 kepimpinan. Cuba kepimpinan PKR tengok2 sket budak2 yg gelarkan diri mereka AMK ni betul ke Angkatan Muda Keadilan atau Angkatan Mabuk Kuasa kot sebab cara penulisan dia orang ni di sebalik cam sokong keadilan tapi macam ada agenda tersembunyi nak jatuhkan YB P12 K.Lgt.

    ReplyDelete
  4. sedare!tolong banyak2 komen anak merdeka ni. agar pimpinan atas turun tengok apa masaalah bhg k.lgt. kami bukan jenis mabuk kuasa.Kami ada prinsip.KALAU TAK BERANI TAROH NAMA KAT KOMEN KAMI, BOLIH EMAIL JE. EMAIL ADA TERTERA.SETIAP SOALAN SEDARE KAMI BOLIH JAWAB DGN FAKTA.

    AMK K.LGT 2007-2019 YG SAH.

    ReplyDelete
  5. “Sebagai Ahli Parlimen beliau patut mendahulukan disiplin.Beliau sebagai pemimpin, perlu mengharungi setiap masalah dalaman parti sebelum nak membela rakyat.

    “Oleh itu, moral dia sebagai pemimpin adalah terjejas dengan teruk. Saya juga sebagai pemimpin iaitu pemimpin keluarga. Jadi, jika pemimpin tidak menghormati rakyat, ini adalah satu perbuatan yang buruk,”

    ReplyDelete
  6. syabas dan tahniah saya ucapkan kepada penulis blog yang berani melontarkan pandangan yg benar dan tepat. Saya adalah salah seorang yg turut berkempen 'senyap' utk memastikan PKR menang di parlimen k.lgt semasa PRU12 yg lalu. Ini lah yg saya suka sebenarnya. Kita jgn jadi seperti org UMNO, x boleh di tegur, apa2 kesilapan, kesalahan, org bwh kena diamkan jer, sampai dah bernanah, berpekong, baru nak terngadah.. Kita kena perjuangkan yg sebenar2nya. Saya tetap menyokong dan kalau dapat, saya ingin tahu siapa yg saya boleh hubungi utk menyertai AMK K. Lgt. Tq..

    ReplyDelete

good