Feb 21, 2009

Nasi Jangan Jadi Bubur......

terkini 21februari2009
Tahniah Kerajaan Selangor Pimpinan keADILan, ambil sikap pendirian parti “MASA UNTUK PERUBAHAN”.

Perkataan tu lah Datuk Sri Anwar Ibrahin nobatkan, untuk semua faham. Sebenarnya ada kaitannya dengan perkataan yang che ded war-warkan dulu. Hampa dah tak ingat kut. BERSIH, CEKAP, AMANAH.

Che Ded punya maksud;- Bersih sapu semua kat BN.

Cekap menipu rakyat.

Amanah jangan bocor rahsia.

DSAI punya maksud ;-MASA UNTUK PERUBAHAN:- Pemimpin Pakatan Rakyat jangan sesekali bersifat balas dendam.

Kita dah lakukan, Pakatan Rakyat sama sekali tidak kearah itu. Kita cuba mendekatkan mereka agar berubah. Olih kerana umno barisan nasional berdegil, dan melakukan penghinaan kepada rakyat serta membina sikap perkauman bangsa. Maka tiada pilihan lagi.

Maka teruskan lah dengan tindakan pertama dinegeri Perak. Dan terkini di Selangor iaitu Dengan kuasa Ketua Kerajaan Selangor. Pada hari ini telah diputuskan untuk diklasifikan semula (mansuh kerahsiaan) dokumen mengenai penyelewengan Khir Yoyo & akan didedahkan dalam sidang DUN Selangor akan datang..

Tabit Tan Sri Khalid, Anak Muda Kuala Langat akan tetep bersama keatas perjuangan kebenaran untuk rakyat Selangor.

Susah Senang Kita Bersama, itulah ungkapan TSKI. Kata-kata itu masih tetap Anak Muda Kuala Langat, terbuku dihati. Itulah kata-kata Tan Sri Khalid semasa PRK di Ijok dulu.

Anak Muda Kuala Langat tetap sahut cabaran itu, bukan untuk TSKI, sesungguhnya untuk rakyat Selangor khasnya rakyat Malaysia.

1 comment:

  1. amk kuala langat ingin mengingatkan pepatah ini.....

    amk pantang dicabar...

    ReplyDelete

good