Feb 9, 2009

Insan yg BerJIWA Rakyat dan Insan yg mementingkan Diri Sendiri


Kpd Rakyat PERAK teruskan lah peerjuangan anda , Jgn bimbang dan putus asa. TUHAN akan memberikan segala kekuatan utk mengembalikan KUASA RAKYAT kpd RAKYAT .

Pertama saya dan seluruh AMK KUALA LANGAT berterima kasih kpd PENASIHAT kami Saudara
RAZAK HALIDI juga Ketua bahagian Kuala Langat ( yg digelar pengkhinat parti oleh org 2 yg kerakusan pangkat dan jawatan ) yg sama2 berjuang dgn RAKYAT PERAK dari 2FEB hingga hari ini dan Beliau lah seo yg mengerakkan ahli dan AJK AMK KLGT ke PERAK utk bersama 2 dgn RAKYAT di sana utk membantah tindakan UMNO BN . Semoga Tuhan melindungi beliau dari kuasa jahat .
(saya bkn nak mengampu tetapi HORMAT dan KAGUM dgn pendirian dan KEIKHLASan beliau )

Dimanakah YB.SANI seorang anak Negeri PERAK. Diharap beliau dan rakan bodek sekelilingnya juga turut bersama. Bkn kah beliau membuat bantahan di Dataran Stadium MERDEKA utk megutuk tindakan ZIONIS terhadap PALASTIN tapi di negeri kelahiran beliau berlaku kezaliman tidak pula beliau mengerak kan penyokong dan pemuda kesayangan beliau utk turun padang bersama 2 dgn RAKYAT PERAK .

Kepada Dato Seri NIZAR ( Menteri Besar Perak ) teruskan lah perjuangan anda kami di sini memberi segala kekuatan kami dan Berdoa utk anda . TAKBIR

Akhir sekali kpd DSAI

Jangan Kau Ragui Keyakinan Mu,
Jangan Kau Sangsi Kemana Arah Mu,
Langkah Mu
Tidak Sumbang,
Yang Zalim Perlu Di Tentang.



KALAU TAKUT DGN RESIKO, JANGAN BICARA TENTANG PERJUANGAN

Sekian dari Bendahari AMK KUALA LANGAT

1 comment:

  1. ya sudah pasti rakyat K. Klgt di belakang mu.....YAB Nizar menteri besar perak yg sah.......

    ReplyDelete

good