Feb 17, 2009

1/Anwar Mahu Calon kalis Korupsi
#
Azmin Ali

Ketua Pembangkang, DSAI mahu calon yang komited dengan perjuangan parti dan tidak mudah goyahdengan sogokan atau ugutan akan dipilih bertanding dalam pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri Selambau Nanti.

saya telah mula menggerakan jentera pilihanraya bagi DUn Selambau bersama pimpinan parti di Kedah dan Bahagian Merbok. Nama-nama calon yang sesuai akan dibincangkan pada Majlis Pimpinan pakatan Rakyat Peringkat Pusat dalam Masa yang terdekat.

Sudah tentu kita mahu calon yang mempunyai kredibiliti, tokoh berwibawa yang berpegang teguh kepada prinsip perjuangan parti dan tidak mudah seperti mereka yang sanggup menjual maruah dan harga diri. kita juga akan pertimbangkan calon tempatan kerana kita mahu calon tersebut disenangi oleh penduduk tempatan dan juga disenangi oleh pimpinan dan ahli PAkatan Rakyat. secara tradisinya kerusi berkenaan diwakili oleh calon daripada PKR, bagaimanapun ia terserah kepada Majlis Pimpinan PR dan tidak salah sekiranya DAP atau parti lain dari PR hendak mengemukakan calon masing-masing. Sekian.


keADILan

No comments:

Post a Comment

good