Jan 13, 2009

SURAT TERBUKA



Buat pembaca blog AMK yang bertukar selera dengan banner bertukar wajah. Buat pembaca semua jangan terkejut dan kami masih lagi keADILan yang setia dengan parti mengikut perlembagaan parti. Juga tidak berganjak dengan perjuangan asal, iaitu MENEGAKKAN KEBENARAN, MENENTANG KEZALIMAN.

Yang berlaku ,hanya bertukar wajah bennar sahaja. Pengetahuan semua kami PROTES tindakan bahagian yang melaksanakan tanggungjawab kearah yang tidak sepatutnya berlaku dalam parti. Seperti yang diberitahu pada awal bulan /awal tahun 2009 , kami telah maklumkan bahawa masaalah pentadbiran parti dibahagian dan MP.

Dan pihak bertanggungjawab masih lagi, tidak melakukan tindakan sewajarnya, maka kami tiada jalan lain untuk menghebahkan untuk pengetahuan semua melalui blog kami ini.Bukanlah tujuan kami memburuk-burukkan parti, tetapi adalah kebaikan parti.

Pada penyokong jangan terkeliru dan jangan hilang kepercayaan pada matlamat parti. Parti keadilan rakyat (keADILan) tetap dengan perlembagaan yang suci, tetapi adalah tangan-tangan yang gila kuasa tidak tahu perlembagaan merosakkan parti. Kami amat tidak suka kearah itu.

Perlu kita lakukan, agar kukuhkan parti dengan menghalang orang-orang yang keras kepala juga tidak mahu belajar kesilapan.

keADILan untuk semua, yang mahukan perubahan menentang kezaliman. Bukan sahaja menentang umno BN, tetapi berbagai sudut kepada keharmonian.


MATLAMAT UTAMA KAMI HENDAK MEMERTABATKAN PARTI KEPADA MERDEKA RAKYAT BERSUARA MENGIKUT SIFAT MURNI.



LAWAN TETAP LAWAN, LAWAN HINGGA HANCUR.


perjuangan belum selesai sehingga tukar kerajaan Malaysia

keADILan

No comments:

Post a Comment

good